lördag 6 december 2008

"skrot" från min mormor


Hejsan! Tänkte visa en bild från min loppisbod och vad man kan göra för Pärlor" av lite "Skrot".Ramarna som ni ser på byrån är gjorda av ett par gamla trädgårdsstolar från min kära mormor,mormor kliar sig i huvudet varje gång jag vill ha något av henne som hon tycker är färdig för soptippen,jag lyckades även rädda röda byrån från att kastas,den kommer också från min mormor.Jag tycker att både byrån och ramarna är jättevackra.Vad tycker ni?



KRAM Sussie

4 kommentarer:

Carre sa...

Hej Sussie ! Tack för kommentaren. Jag köper mina bokmärken här i Södetälje, vi har några affärer som säljer såna, men jag vet att det finns när butiker som säljer såna kommer inte bara på vad de heter men om du googlar på bokmärken och nostalgi så ploppar det nog upp nåt. Kram Carre

Carre sa...

Hej Carre här igen... Jag menar "NÄTBUTIKER" Haha... inte närbutiker.

Gårdsromantik sa...

Håller med - jättevackra - speciellt färgen på byrån var urläcker.

Kram Maud

Vit Spets sa...

Hej Där!
Så kul att Du hittade mig för då kan ju jag kika in till Dig & jag måste säga att färgen på byrån var riktigt läcker...

Jag har mailat Dig ang korten...
Trevlig kväll
//Siv