tisdag 8 juni 2010

Min paviljong.

Det blåser idag så det var svårt att få gardinerna att vara still.
Stor lerkruka från IKEA som är uppiffad.

Skylten har jag gjort.


Uppiffad rislampa från IKEA.Det är ingen lampa i utan den
är mest som dekoration.



Jättebilliga stolar från PRIO 1, i Sundsvall.




Hejsan på er!!


Jag har äntligen fått en paviljong,jag har velat haft en sån i flera år och nu när jag fyllde år så fick jag en av min mamma.
Jag blev överlycklig!!!!!
Jag har inte så mycket romantisk inredning hemma,men jag tycker att det passar perfekt i paviljongen.
Alla saker är köpta för en väldigt billig peng och så har jag bara piffat upp sakerna.
Lerkrukan har jag köpt på IKEA för 49.90 som jag har målat och "decoupagat" Rislampan kostade hela 19kr som jag"decoupagat" också köpt IKEA. Gardinerna likaså IKEA 39kr paret.
Dom turkosa stolarna har jag köpt på PRIO 1 där var det halva priset på allt,så dom fick jag betala 40kr för 3 STYCKEN.Helt otroligt billigt.Skylten den har jag gjort själv,älskar den texten och tycker den passar bra där.
Här ska jag mysa hela sommaren och sitta och dricka kaffe och lyssna på fåglarna,det kommer att bli så härligt.

Kramisar Sussie

4 kommentarer:

Pixi sa...

Ohh vaf tjusigt,sj var vi och kollade in paviljonger igår,men hittade ingen vi vart nöjda med,var hittar man din då?Vi har vart på Bauhaus,plantagen,coop bygg,jysk.. =)

heavenandearth sa...

Åhh, Sussie!

Det ser helt underbart ut! Jag kommer förbi o tar med mig lite vin så kan vi sitta o skvallra!! *smile*
Gillar din skylt som du decoupagat m rosor o skrivit på! Jättefin!

Hoppas vädergudarna är på gott humör i sommar så du kan tillbringa mycket tid i din fina paviljong!

Ha det bäst!
Kram! Iréne

Unknown sa...

Hej
Vilken mysig paviljong, ägde jag en sån, skulle jag sitta och mysa där, i massor...

Välkommen till utlottningen av ett smycke hos mej.

Massor av Kramar
/Maggan

desde my ventana sa...

How beautiful!!
Bss