söndag 2 maj 2010

Mitt fynd och lite mer

Här är byrån,visst är den fin med lite målarfärg så blir den hur fin som helst.
Här är spegeldelen som ska stå på byrån.Fattar inte att
dom tänkte slänga den.

Här har jag gjort en krokbräda av gamla silverskedar
och så lite decoupage och patinering.


Tycker att gammalt silver är jättefint.








Detta är en byrå som skulle slängas på majbrasan.
Tänkte måla den vit och så har jag en jättefin Hello kitty
servett som jag tänkte limma på.





Den här ställningen hittade jag på loppis,det var gamla syrullar på den.
Jag hade tänkt använda den till hushållspapper men nu hänger jag mina
smycken som jag gjort på den istället.







En tavla jag gjort med bilder från tradera,en tjej som heter Atelje Hella
som gjort denna bild.















Hejsan på er!!

Jag var på återvinningsstationen häromdagen och skulle slänga massa skräp,och eftersom jag är en sakletare så brukar jag alltid försöka tjuvkika på vad andra slänger .Hittar jag nåt intressant så brukar jag fråga om inte jag kan få det,och det är aldrig några problem.För dom är det bara skrot,men inte för mej::)))))))
Så jag hade på mej mina spaningsglasögon och vad får jag se ett par som ska slänga en jättefin spegelbyrå,jag bara stirrade på dom och sprang fram innan dom hann slänga i containen.

Herregud den är hel och absolut inget fel på den ,dom orkade inte att sätta ut en annons och sälja den.Nu tänkte jag måla den vit och patinera den och så blir det kanske någon text,ni får gärna komma med förslag.
Kramar från Sussie

1 kommentar:

♥pysselstina♥ sa...

Hej!
Hittade till din blogg idag. Så mycket fint. Jag håller också på med en gammal spegelbyrå. Tänkte också måla min vit, men visst är det snyggt som det är. Slitet och nött av tiden. Jag brukar också kolla när jag slänger skräp, en gång fick jag ett fint bord. Men en byrå, vilken tur du hade, precis rätt ögonblick.
Ha en härlig dag!
Hälsar Stina