fredag 21 maj 2010

Skylt och våra kattungar







Hejsan!!

Jag hittade en sån vacker text hos en tjej som har en blogg som heter www.pysselstina.blogspot.com (jag blir så irriterad har glömt bort hur man gör för att bara få dit namnet på bloggen och inte hela adressen,är det nån som kan HJÄLPA mej).
Texten hade hon skrivit på ett hjärta" Älskar livet med dig vid min sida" visst är den fin.
Jag textade på en gammal sliten bräda och slipade sen texten lite gran,så nu hänger den ovanför våran säng.Det måste vara en jättefin grej att göra till ett brudpar ,ska nog göra några flera och sälja i min loppisbod.

Tänkte även visa lite bilder på våra söta katungar oj vad det blir svårt att skiljas från dom sen,nu är dom precis 5 veckor så vi får rå om dom några veckor till.

Ha en jättetrevlig helg kramar från Sussie.

Inga kommentarer: