måndag 18 april 2011

Lite vår på altanen :)))

Små påskburkar av pringles.



Vindspel av en indiskaduk.


Hejsan!


Min fina lillasyster och hennes gulliga tjejer har varit hos mej och påskpysslat.

Vi målade mini pringlesburkar i pastelligt gult och sen så dekorerades det,oj vad dom tyckte det var kul.

Hela deras bekantskapskrets kommer nog att få små gulliga påskburkar med godis i.


Sen har jag och min fina Man vårstädat altanen,jag gjorde två stycken vindspel av en duk jag köpt på Indiska,istället för blommor.Det är lite för kallt för att ha några blommor ute ,men lite färg blev det ,jag älskar för övrigt vimplar och tygbitar som fladdrar i vinden tycker det är mycket vackert.

Ljushållaren är en gammal rostig ring jag hittat och ljuslyktorna är köpt på Indiska vad annars:))) några rostiga kedjor och en gammal jaa vad heter det det är iallafall till små kalvar även den rostig,sen så är det lila paljettörhängen som jag hängt på.

Bilderna gör inte verkligheten någon rättvisa det är jääättemysigt på altanen nu.


Puss på er från Sussie

2 kommentarer:

Anonym sa...

It all looks so pretty.

x

Unknown sa...

Men så mycket fint du gjort,vindspelet var sååå vackert och den rostiga ringen som du fixat..En sån fick jag av min bror för ett tag sen..:))Vilken inspiration jag fick av dina bilder..Ha en skön dag..KRAAAM/Annelie