torsdag 5 februari 2009

"Det känns inte riktigt bra"

Hejsan igen !!:))) "Det känns inte riktigt bra" känner ni igen repliken från reklamen på tv,
det känns inte riktigt bra för mej heller:((( att sätta ut priser.
Det är bättre att ni mailar mej om prisuppgift så fixar vi det:))))) så nu känns det mycket bättre. (se inlägg längre ner)
Meningen med bloggen var att skriva av sig dela med sig osv, utbyta tips trix och ideer med er "blogga runt" HIHI oj vad fyndig jag var nu.Alla bloggar är ju såna otroliga inspirationskällor och jag hoppas att jag oxå kan inspirera er med mina ideer och pyssel sen om några av er vill köpa mina saker är ju det bara en bonus.


Kramar Sussie :)))))))))))))

5 kommentarer:

heavenandearth sa...

Hej Sussie!

När jag kom in till dig nu så blev jag lte...ehh..ställd.. tänkte.. hur i hela friden har jag kunnat missa så många inlägg??
Så jag kollade lite o insåg sen att de var ju inlagda IDAG, allesammans!! *flin*

De var inte på samma sida när jag kom in på bloggen utan jag fick kika under "februari"..

Snygga madonna ljusstakarna blev! Härligt sken!

Ha en skön helg!
Kram! Iréne

Stina sa...

Vad duktig du är på att pyssla.:-) Kram

LillaFlisan sa...

Vilken pysselprinsessa du är!!!!


Jättefina saker!!!!

Visst är det härligt med katter....livets salt!!


Kram


Flisan

Skomakartummen sa...

Sååå fint tomtesleven var... Många kramar sari

Katta sa...

Vad fina du gjort madonnaljusstakarna. Såg en jättefin tygpåse där med.Håller med om att det inte känns så bra att sätta ut priser på bloggen .Du undrade om jag tänkte pimpa min skyltdocka, tanken var att jag skulle köpa en vanlig vit docka och pimpa om den rejält men när jag fick se denna svarta undangömd bakom några fula kläder slog jag till på den i stället tycker den är fin som den är man kan ju hänga på olika kläder m.m. och pimpa den så.Oj oj vad längt det blev här nu då. Ha det så bra, kram Katta