måndag 26 januari 2009

bakformar och vetekuponger




hejsan!! Idag har jag gjort lite mera bakformar med gamla vete,socker och brödkuponger ni vet såna dom hade förr i tiden när det var mat ransonering.Kupongerna och formarna är ärvegods från min älskade farmor och dom här formarna ska jag behålla själv men jag har skannat in kupongerna så jag kan använda dom till mera formar (skratt)som inte kommer från min farmor.Jag lägger ut bilder på kupongerna så får ni gärna kopiera av dom om ni vill men nämn helst källan (alltså jag:))

KRAMAR Sussie

2 kommentarer:

Mjuka sa...

Detta gillar jag jättemycket. Jättefint!
kramar Malin

FåFängans Hem sa...

Hej Hej !

Vad kul att jag hittade din blogg =) vad fint med formarna! vad snällt att man kan låna dina bilder om man vill göra egna =)

kram Anna