söndag 11 januari 2009

Skål av LP skiva

Hejsan på er!!! Min kamera funkar fortfarande inte men jag fortsätter ju att pyssla ändå:)) jag har provat att gjort godisskålar av gamla LP-skivor det var jättekul och väldigt lätt.Man värmer ugnen till 100g lägger skivan på en upp och nedvänd kaffekopp eller skål ställer in i ugnen i 30 sekunder tar ut och formar som man vill ha den.på inredningsaffärer tar dom ca 125 kr för en sån skål jag tänkte ta 40kr för mina skålar det känns som ett rimligare pris.Har ni inte provat att göra detta tycker jag verkligen att ni ska göra det speciellt om ni har barn alla mina tre killar tyckte skålarna var "supercooola".Vad har jag gjort mera då jo jag har byggt en jättefin låda med nio st fack inuti målade den vit och satte på mandelformade handtag på varsin sida sytt en massa ljuspåsar både till värmeljus och kronljus sen har jag sytt minishopping tygpåsar till mina syskonbarn dom är flickor och det är så himla kul att göra grejor till dom , ÅÅHHH vad fint du har gjort och så blir dom jätteglada lite skillnad mot för mina grabbar hrmf fint mamma och så fortsätter dom spela bandy (skratt)Jag har gjort en massa andra saker också men det är inget kul när man inte har bilder att visa SNART så hoppas jag.


Puss på er SUSSIE

Inga kommentarer: