söndag 25 januari 2009

Sigrid min halvnorsking


Jag tänkte visa ett av mina husdjur idag, det min halvnorska skogskatt Sigrid som får visa upp sej.Jag har en till katt av rasen ragdoll och han heter Alfons men han ville absolut inte vara med på bild idag :))Vi får se om jag lyckas knäppa på han nåt senare.Sen har jag en teddylöwen kanin som heter Emil han är så himla go och söt och snäll men han bor under vintern hos mina syskonbarn i deras varmgarage.Vi har inget bra vinter ställe åt honom här hos oss men han blir vääldigt väl omhändertagen hos tjejerna.

1 kommentar:

heavenandearth sa...

Hej Sussie!

Vilken söt Kisse!! Vilka ögon! Hoppas att ´Mr Ragdoll behagar bli fotad vid tillfälle,så att vi får se honom oxå! *ler*

Tittade ifatt lite..o vilka häftiga sticktidningar du fått!! Vilket flyt att ha en farmor som sparat så mycket skoj!
Tufft det blev att klä skokartongen med tidningsbilder!

Ha en skön vecka!!
Kram! Iréne