tisdag 20 januari 2009

En härlig bok Mia Törnblom

"Hur vi har det beror helt och hållet på hur vi tar det som händer oss"

Tänkvärda ord ur boken "en härlig bok" av Mia Törnblom,jag har fått den av en av mina absolut bästa vänner hon är en sån man kan säga ALLT till,vi har våra olika problem hit och dit i livet och vi fikar frukost på ortens kondis där för övrigt min ÄLSKADE lillasyster jobbar.Där sitter vi och pratar i timmar om allt ,sist vi åt "frukost" så fick jag denna bok fylld av citat ett för varje dag och positiva tänkvärda och man kanske ändrar sitt tankemönster.Både hon och jag älskar citat helst positiva sådana.Jag rekomenderar verkligen denna bok hon är bara så himla skön Mia Törnblom.Tack kära K jag läser mina citat varje dag och begrundar och vänder så mycket jag bara kan till det positiva.


Morgondagens MIA "En del väntar på att de ska se ljuset i tunneln.Varför inte ta ett kliv framåt och tända det där jäkla ljuset själv"


KRAMAR Sussie

1 kommentar:

heavenandearth sa...

Hej!
Häftigt citat!!
Gillade jag verkligen!!!

Visst e de skönt att ha en sån vän!! Jag har min bästaste vän ca 50 mil bort...men vi kan prata om allt o vi står varandra så nära!

Ha en go lördag/helg!
Kramis! Iréne