tisdag 13 januari 2009

Jag har fått en AWARD

Jag har fått en AWARD av articsisters ooj vad GLAD jag blev.När jag startade min blogg gjorde jag det mest för att ha något att göra på dagarna eftersom jag är sjukpensionär.Dagarna blir ganska långtråkiga när alla andra jobbar.Så då tänkte jag att jag skriver i min blogg om lite allt möjligt ,men sen jag började blogga tycker jag det är superkul och vilken respons man får alla ni bloggare är så himla mysiga.Jag hade inte tänkt skriva så mycket om det privata men jag är väldigt mycket sjuk jag har kronisk migrän och en annan form av huvudvärkssjukdom som gör min vardag väldigt handikappande.Så mitt pysslande sker helt på mina villkor olika tider på dygnet .Därför kändes det så skönt på "nätet" ingen som vet och jag får vara normal.Jag tänker inte skriva mer om min sjukdom här på bloggen men jag blev så himla GLAD och lite RÖRD så jag TACKAR så hemskt mycket ,det är nån som läser på min blogg och uppskattar mina grejor
man får väldigt dålig självkänsla att inte kunna jobba och riktigt dåliga perioder inte ens ta hand om sina barn.


TUSEN PUSSAR TILL ER FRÅN SUSSIE

Inga kommentarer: