måndag 4 maj 2009

Blommor i en stol







Hejsan på er!!


När jag stod på loppisen i helgen så sålde jag inte bara utan jag var ju tvungen att handla lite själv också:)).Jag fyndade bla två st stolar en röd som är jättesliten väldigt fin är den,och en vit.

Den vita har jag sågat en rund ring på sitsen och sen har jag häftat fast hönsnät som går en bit ner mot marken,klätt hönsnätet med mossa och så la jag i en plastpåse som jag planterade i.

Uppe på stolsryggen har jag skrivit Välkommen och slipat till det så att de passar med stolen.

Jag tycker att det blev jättefint och man känner sig Välkommen:)).

Jag har även fyndat lite andra saker och dom visar jag upp när jag bestämt vad jag ska göra med dom.



Kramar på er från Sussie

4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vilken gullig stol.Den var jätte söt.Ha en mysig kväll kramiz ~~~~~RITA~~~~~.

Ingis sa...

Vilken bra idé. Kul att skapa eller hur. Kram Ingis

Kreativt Livsrum sa...

Hej!

Vilka fynd, ska bli kul att se vad du hittar på mer.

Härligt med en välkomnande blomma nu innan naturen hunnit i fatt. Finfint

Ha det bra / Kerstin

Prästgårds Maria sa...

Ja, i dag var jag till Sundsvall och hämta lille Maine coonkillen. Han är så himla go!
Jag kunde inte göra stan eftersom jag hade kissen och en femåring. Tyvärr... Men jag såg en helt underbar butik vid tågstationen. Home station, tror jag den hette. Såg helt ljuvligt ut. Jag nästan grät när jag såg att de bara hade öppet to-lö. Har du varit dit?
Vilket lyckat fynd du gjorde med stolen!
Ha det fint!
Kram Maria