fredag 29 maj 2009

Lottas Järnvägskondis i njurunda

Här är Lotta med praktikanten Martin














Hej!!!

Vilket vackert väder vi fått och det skulle hålla i sej HELA helgen .Jag har precis kommit in har varit ute hela dagen idag planterat och donat lite,solat,druckit kaffe.Dagen har varit så mysig.

Tänkte visa lite bilder från vårat kondis i byn,hon som äger det heter Lotta och är en kanontrevlig kvinna i sina bästa år.Jag har några hyllor som jag får ha mina saker till försäljning. Tack snälla Lotta du är så snäll,förutom att vara supertrevlig så har dom även väldigt goda bakverk och sallader och luncher , allt som ett kondis bör ha.Nu har dom även börjat med en GI-tallrik den är väldigt god och mättande.

Nä nu ska jag kika runt lite hos er ,det blir inte att man hinner med bloggandet på våren,det är så mycket man vill pyssla och hålla på med ute,.

Kramar på er alla
Sussie

5 kommentarer:

paula sa...

hej där
här är det full rulle Pust
så mycket som skall fixas innan studenten nu till veckan
har beställt maten så slipper jag stå med det .Annars är allt bra
skall allt ut i morgon och njuta av solen med picknick korg:)
ha det bäst
kramiz

hemma hos lilla mej sa...

Här har det varit full rulle.Har glömt vad jag skulle göra.skicka pengar till dej .Jag visste att det var något jag glömt.Ja tiden bara rinner i väg.man är inte mycket inne nu helst inte när det är fint väder.Om jag fixar det på måndag tror du att grejerna hinner komma till nästa helg då?Ha en skön helg och bara njut.kramizar ~~~~~RITA~~~~~.

Lönnen 13 sa...

Vad mysigt det såg ut på kondiset,sugen på godsaker blir man ju också.Måste vara ett toppen ställe att praktisera på.
Kram Anneli

Kreativt Livsrum sa...

Hej!

Vilka fina bilder från kondis. Det ser annorlunda ut när man ser en miljö så här på bild, när man är van att se den i verkligheten. Ser trevligt ut. Dit ska jag gå igen.

Kram Kerstin

tindra lite mera sa...

Vilket mysigt kondis,sådär lite i gammalt stuk!
Det låter mysigt att dona och fika,ja bara njuta av vårvärmen!!

Kram Katarina